۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

تست

تست

۱۲ نظر:

وحیده گفت...

سلاااااااااام
عزیز دل وحیده !!! به مبارکه!! بالاخره تو هم داری وبلاگ می زنی!! من به شهرام گفتم بهار نمی تونه طاقت بیاره
*
*
مبارک باشه

شهرام بیطار گفت...

سلااااااااام
عزیز دل وحیده
اتفاقاً من هم به وحیده گفتم اگه پیدات کنم راضیت میکنم وبلاگ درست کنی :وینک



با درود و سپاس فراوان : شهرام

توسکا گفت...

بهار ینی الآن باید کتک بخوری
ینی چی کی یه هو غیب میشی ؟هان؟

به هر حال خوش اومدی، دل ام برای پر حرفایی هات و آتیش سوزوندن هات تنگ شده
:*

Ali Banijamali گفت...

اول كه خوشحالم باز ميبينمت

دوم خوشحال ترم كه ميبينم وبلاگ آموزشيم باعث شد اينجا رو بسازي و بيائي بينمون

سوم اينكه پيدات كنم زندت نمي زارم ، تا ياد بگيري بيخبر نزاري و بد قولي نكني :دي

رهگذر گفت...

بهار جان بعد از سلام و یک سری بد بیراه مرسوم تشکر می کنم از این پست زیبا و آموزنده.
سمت ما هم بیای خوشحال می شیم

بنفشه جمالی گفت...

به به بهار ایرونی نازنین،احوال شما خانوم؟
خوشحالم که میبینم نوشتن رو شروع کردی

Elham گفت...

***

تست می کنیم :

یک ، دو ، سه

آهان ، خب مثل اینکه کار می کنه !!!






***
Elham
***

Elham گفت...

***

خودمو لایق بهترین ها می دونم چون ایرانیم !


کلی با این بخش حال کردم !!!





***
Elham
***

ناشناس گفت...

‫بهار این الان یعنی چی که یک هو غیب شدی هان
‫واسه چی نیومدی فیس بوک انجا خیلی بهتر

sara rampal

ناشناس گفت...

اميدوارم براى اين نحوه برخورد دليل معقولى داشته باشى
وگرنه من و خيلى هاى ديگه بايد به شعور خودمون شك كنيم
از دستت عصبانى تر از اونم كه بتونم باهات حرفاى قشنگ بزنم
فعلأ

ناشناس گفت...

متأسفم از بد اخلاقى
اولأ حقته
تازه
كمته
بعدش هم
ميدونى كه من هيچيم به بقيه نميره

مریخی گفت...

Welcome